×

  خدمات مالی حسابداری حسابرسی

 

free space

free space

خدمات حسابداری - خدمات حسابرسی - خدمات مالیاتی 2

نحوه انتقال سوابق بیمه بین صندوق های بازنشستگی

به منظور متمرکز نمودن کلیه ضوابط مربوط به چگونگی نقل و انتقال حق بیمه یا کسور بازنشستگی از سایر ‌صندوق‌ها به سازمان و بالعکس توجه واحد‌های اجرایی را به رعایت دقیق مفاد این بخشنامه جلب می‌نماید.

در سال 1403چه اشخاصی مشمول پرداخت مالیات می‌شوند؟

طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری ‌مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز ایرادت شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را رفع و تصویب کردند.

همچنین نمایندگان موادی از این طرح که شامل ماده ۶ و بند (الف) و بند (ر) و (ز) و ماده ۲ (الف) مواد ۴۶ تا ۵۱ فصل اول از باب سوم این قانون را الحاق و فصل اول از باب سوم این قانون شامل مواد ۴۶ تا ۸۰ به مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیر تجاری و مالیات درآمد را اصلاح کردند.

فقط دستگاه‌های خدمت رسان اداری، در روز پنجشنبه تعطیل خواهند شد.

معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: تعطیلی پنجشنبه‌‎ها شامل بخش خصوصی و دستگاه‌های ضروری نمی‌شود.

مهدی یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، اظهار داشت: بر اساس قانون اساسی، تعطیلات آخر هفته، یک روز جمعه است.

مالیات بر ارزش افزوده طلا و جواهر ۹ درصد باقی ماند

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۳ هیچ نرخ مالیات بر ارزش افزوده‌ جدیدی مشمول طلا، جواهر و پلاتین نمی‌شود.
موحدی بک نظر سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به موجب بند (ر) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۳، نرخ مالیات بر ارزش افزوده موضوع ماده (۷) قانون مالیات بر ارزش افزوده از تاریخ ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۳‬ به میزان یک واحد درصد افزایش می‌یابد.

مهلت اصلاح، ویرایش و تکمیل اظهارنامه حداکثر تا پایان فروردین ماه

رئیس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی سازمان امور مالیاتی گفت: این سازمان برای کلیه مشمولان مالیات ارزش افزوده، اظهارنامه برآوردی ایجاد خواهد کرد و مودیان باید به منظور اصلاح، تکمیل و استرداد اظهارنامه خود به کارپوشه مراجعه کنند.

 

آدرس ........................

 

 

 


آدرس: تهران - خیابان ولیعصر - بالاتر از بهشتی - بالاتر از رستوران نایب - پلاک 2224 - برج سرو ساعی - طبقه یازدهم - واحد 1106

تلفن همراه:
برای تماس روی شماره های زیر
کلیک کنید

09127362770

09386209696

09033683444


تلفن ثابت:

برای تماس روی شماره های زیر کلیک کنید

021-88552948

021-88729845


 

 

تلگرام

 

 

فیسبوک

 

 

آپارات

 

 

یوتیوب

   

© 2024 Kavosh Gooya Argham .  All rights reserved.