×

  خدمات مالی حسابداری حسابرسی

 

free space

free space

مراحل دریافت شناسه خدمت/کالا

با توجه به الزام ارسال فاکتور فروش در سامانه مودیان، توسط تولیدکنندگان کالا و همچنین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات، لازم است که هر مودی برای کالا و یا خدمتی که ارائه می‌دهد یک شناسه اختصاصی دریافت کند.

لازم دانستیم مراحل دریافت شناسه اختصاصی کالا/خدمت را به اختصار شرح دهیم:

 

  1. در مرحله اول می بایست تولید کنندگان / واردکنندگان کالا از طریق سامانه جامع تجارت به نشانی ntsw.ir و همچنین ارائه دهندگان خدمت از طریق سامانه مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران به نشانی portal.gs1-ir.org نسبت به اخذ شناسه کالا / خدمت اقدام نمایند .
  2. متولیان امر در وزارت صمت می بایست شناسه های تولید شده را جهت بار گذاری در سامانه مدیریت شناسه کالا / خدمت به نشانی kalaid.tax.gov.ir به این مرکز ارسال نمایند .
  3. پس از تعیین مشمولیت و تعیین نرخ مالیات بر ارزش افزوده ، شناسه ها توسط  کارشناسان محترم دفتر فنی و مدیریت ریسک مالیاتی ، در سامانه شناسه کالا / خدمت به نشانی stuffid.tax.gov.ir بارگذاری می گردد .
  4. در انتها جهت بهره برداری مودیان به منظور صدور صورتحساب الکترونیکی و ارسال به سامانه مودیان می بایست شناسه های موجود در بانک اطلاعاتی سامانه فوق الذکر به صورت روزانه در بانک اطلاعاتی سامانه مودیان درج گردد .                                             

شایان ذکر است ، مودیان می توانند تا زمان بارگذاری شناسه های اختصاصی کالا / خدمت در سامانه stuffid.tax.gov.ir ، جهت صدور صورتحساب الکترونیکی ، از شناسه های عمومی کالا / خدمت مرتبط در سامانه مذکور استفاده نمایند .

 

شرکت حسابداری کاوش گویا ارقام

آدرس ........................

 

 

 


آدرس: تهران - خیابان ولیعصر - بالاتر از بهشتی - بالاتر از رستوران نایب - پلاک 2224 - برج سرو ساعی - طبقه یازدهم - واحد 1106

تلفن همراه:
برای تماس روی شماره های زیر
کلیک کنید

09127362770

09386209696

09033683444


تلفن ثابت:

برای تماس روی شماره های زیر کلیک کنید

021-88552948

021-88729845


 

 

تلگرام

 

 

فیسبوک

 

 

آپارات

 

 

یوتیوب

   

© 2024 Kavosh Gooya Argham .  All rights reserved.