×

  خدمات مالی حسابداری حسابرسی

 

free space

free space

افزایش ۲۵ درصدی متوسط حقوق کارگران

کمیسیون اجتماعی مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی حقوق و دستمزد با افزایش ۲۵ درصدی متوسط حقوق شاغلین و بازنشستگان در لایحه قانون بودجه سال ۱۴۰۳ موافقت کرد.

بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و طی آن نمایندگان کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی حقوق و دستمزد مجلس، با افزایش ۲۵ درصدی متوسط حقوق شاغلین و بازنشستگان در لایحه قانون بودجه سال ۱۴۰۳ موافقت کردند.

علاوه‌ بر‌ این براساس لایحه قانون بودجه سال ۱۴۰۳، به‌طور متوسط ۳ و نیم درصد حق عائله‌مندی به حقوق شاغلین اضافه خواهد شد که برای حقوق بگیران کف، بیشتر از حقوق بگیران سقف خواهد بود.

این افزایش فارغ از ۴۰ درصد جبران متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خواهد بود.

همچنین نمایندگان کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون حقوق و دستمزد با افزایش ۰.۱ درصد مالیات بر ارزش افزوده موضوع بند هفت قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ مخالفت و در در مقابل با تامین ۷۰ همت برای افزایش و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و والدین معظم شهدا موافقت کردند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: ما در کمیسیون اجتماعی این مصوبات را به عنوان کمیسیون تخصصی تصویب کردیم و باید همه این مصوبات در کمیسیون تلفیق برنامه بودجه و صحن علنی مجلس شورای اسلامی هم به تصویب برسد.بررسی موارد لایحه برنامه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به کمیسیون اجتماعی، امروز به پایان رسید و مطابق قانون از فردا (دوشنبه ۱۱ دی‌ماه) در کمیسیون تلفیق برنامه بودجه مجلس مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

شرکت حسابداری کاوش گویا ارقام

 

 

 

آدرس ........................

 

 

 


آدرس: تهران - خیابان ولیعصر - بالاتر از بهشتی - بالاتر از رستوران نایب - پلاک 2224 - برج سرو ساعی - طبقه یازدهم - واحد 1106

تلفن همراه:
برای تماس روی شماره های زیر
کلیک کنید

09127362770

09386209696

09033683444


تلفن ثابت:

برای تماس روی شماره های زیر کلیک کنید

021-88552948

021-88729845


 

 

تلگرام

 

 

فیسبوک

 

 

آپارات

 

 

یوتیوب

   

© 2024 Kavosh Gooya Argham .  All rights reserved.