×

  خدمات مالی حسابداری حسابرسی

 

free space

free space

خدمات حسابداری - خدمات حسابرسی - خدمات مالیاتی 1

خدمات حقوقی و ثبتی

چرا شرکت ها نیاز به خدمات حقوقی دارند؟

امروزه با توجه به تحولات مسائل اجتماعی و اقتصادی و به تبع آن روند روز افزون مشکلات حقوقی، ضرورت وجود یک تیم حقوقی در کنار سایر ارکان هر شرکت یا موسسه ای احساس می گردد. این مهم برآورده نمی شود مگر با وجود یک گروه متخصص حقوقی که علاوه بر حل این مسائل، با تدبیر و تخصص خود از بروز چنین مشکلاتی تا سر حد امکان جلوگیری کرده و مشتری خود را برای رسیدن به اهداف بزرگتر و مهم تر یاری دهد.

مشاوره مالی

به ‌عنوان یک مدیر، زمانی می‌توانید بهترین تصمیم را برای سازمان‌تان بگیرید که اطلاعات مالی صحیح و تحلیل‌پذیری در اختیار داشته باشید. در واقع اطلاعات مالی توسط مدیران برای سه عملکرد اصلی مدیریتی شامل؛ برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل استفاده می‌شوند. همچنین این اطلاعات برای تعیین بودجه، تحلیل گزینه‌های مختلف از نظر هزینه‌ای، تعدیل یا تغییر برنامه‌ها و کنترل و نظارت بر فرآیندهای جاری به کار می‌روند.

خدمات مالیاتی

خدمات مالیاتی

با توجه به اصلاح قوانین مالیاتی، مدیران شرکت ها و صاحبان مشاغل جهت جلوگیری از جرائم مالیاتی باید درخصوص تکالیف مالیاتی و قانونی خود اطلاعات کافی داشته باشند .

متأسفانه در اغلب مواقع عدم اطلاع مدیران و کارفرمایان از نحوه ی انجام امور مالیاتی و تکالیف قانونی مانند بیمه و ارزش افزوده و یا عدم انجام این امور در موعد مقرر خسارات و مشکلات جبران ناپذیری را برای واحد اقتصادی ایجاد می کند .

خدمات حسابرسی

خدمات حسابرسی، خدماتی است که به جهت اعتماد سازی برای استفاده کنندگان صورت های مالی توسط مؤسسات حسابرسی یا حسابداران رسمی انجام می شود. اعتبار صورت های مالی باید توسط اشخاص ثالث مورد بررسی قرار گیرد و براساس این بررسی اظهار نظر در مورد آن صورت گیرد. در حسابرسی، مسئولیت تهیه صورت های مالی به عهده مدیریت واحد تجاری است و وظیفه حسابرس اجرای حسابرسی بر اساس استاندارد های حسابرسی و اظهار نظر نسبت به صورت های مالی است. اظهار نظرهای متفاوتی در حسابرسی وجود دارد.

آدرس ........................


آدرس: تهران - خیابان ولیعصر - بالاتر از بهشتی - بالاتر از رستوران نایب - پلاک 2224 - برج سرو ساعی - طبقه یازدهم - واحد 1106

تلفن همراه:
برای تماس روی شماره های زیر
کلیک کنید

09127362770

09386209696

09033683444


تلفن ثابت:

برای تماس روی شماره های زیر کلیک کنید

021-88552948

021-88729845


 

 

تلگرام

 

 

فیسبوک

 

 

آپارات

 

 

یوتیوب

   

© 2021 Kavosh Gooya Argham .  All rights reserved.